dinsdag 2 juli 2013
Social rewards bij de Bijenkorf
Vandaag voegt de Bijenkorf een Social Rewards programma toe aan haar social media-kanalen Facebook, Twitter en het online Style Blog. Door comments te geven, posts te liken en te sharen verdienen fans en volgers van de Bijenkorf credits. Daarmee maken zij kans op rewards die in zeven categorieën oplopen van een kop koffie tot Cadeaucards van 500,- euro.
Robert Bohemen, Directeur Marketing van de Bijenkorf licht toe: “Deze innovatieve toevoegingen op social media passen binnen de multichannel-strategie van de Bijenkorf waarin digitaliteit en E-commerce een belangrijke rol innemen. Door continu te vernieuwen en onze klanten te verrassen blijven we een van de grootste spelers op het gebied van social media in Nederland met ruim 300.000 Facebook fans.”
Kanttekening bij deze actie is wel dat je je suf moet delen om kans te maken op rewards. En dat lees je goed: kans maken. Is dat wel motiverend? Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten