maandag 11 maart 2013

Zuzz Talk #1

Geen opmerkingen:
 


Zussen Marjolein en Yvet bespreken elke week een nieuw product.

Yvet: Er is nu ook soep in pak
Marjo Bb: Echt?! Van Unox
Marjo Bb: Wat is het verschil met een zak?
Yvet: Deze is vierkant
Marjo Bb: Behalve de letter z
Yvet: Als een pak chocomelk
Marjo Bb: Inderdaad, en de vorm
Marjo Bb: Hmmmm....
Marjo Bb: Dus?
Yvet: Tsja
Marjo Bb: Ik bedoel qua beleving, kwaliteit etc etc
Yvet: Makkelijker stapelen?
Marjo Bb: Dat is waar
Marjo Bb: Handig zeg
Yvet: Nou
Marjo Bb: Briljante innovatie
Marjo Bb: Tis overigens wel zo, die zakken zijn vreselijk in een kast
Marjo Bb: Maar daardoor eet je ze wel snel op
Marjo Bb: Goed voor de verkoop
Yvet: Misschien heeft het wel een makkelijk schenktuitje
Marjo Bb: Een pak ligt maar eindeloos te liggen omdat het er zo stabiel bijligt
Marjo Bb: Interessant toch dit soort dingen, ben dan benieuwd naar de consumer insight erachter
Yvet: Ja ik ook
Yvet: Ik vind die zakken wel praktisch
Marjo Bb: Oh ja, of kun je pak en al in de magnetron zetten
Marjo Bb: En warm in kopjes schenken
Yvet: Ik zie het wel heel overzichtelijk in m'n kast staan
Yvet: Geeft me meteen een rustig gevoel
Yvet: Een zak is wel boergondischer
Yvet: Oh ja dat kan ook
Marjo Bb: Dat is waar ja, en het geeft wel een vers gevoel
Marjo Bb: Je ziet iets vloeibaars staan
Yvet: Ja dat ook
Yvet: Een blik is wel fabriekerig
Marjo Bb: Je precies! Bourgonisch
Yvet: Maar wat dat pak dan toevoegt?
Yvet: Blikken stapelen ook goed
Marjo Bb: Ik ga het eens kopen. Misschien dat het iets handigs bevat inderdaad
Yvet: Hmm hou me op de hoogte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff